Hiromi is HERE c(^_~'c)

View previous topic View next topic Go down

Hiromi is HERE c(^_~'c)

Post by Hiromi on Mon Oct 18, 2010 1:49 am

Name : Artiom, yeah i know what a strange name <.< Russian name not my fault lol!
Gender : Male. MALEEE AND MAAAALEEE POWAAA!
Birthday : April 7th 1991 , so currently 19 years old.
Location : Liege, Belgium.
Rank in the clan : Ugh, a new that didn't played for a year.
Old IGN(s) [Before name change or hacked] : The_Monster, Oxygene, X-Evi-X.
Current IGN(s) : Hiromi, [Alt]Hiromi, -W†F-, [Sexy]Asura (there is another guy called Sexy[Asura] its not me).
Current clan : Eden Garden , Arashi , Tragic .
Previous clans : Ugh, hmmm, lemme think its 01:43 am atm dun remember but was in many good clans Very Happy
Picture of myself (optional) : (Finished 55 cans of beer in 1 day with a friend needed a pic to proove!)



Hiromi

Posts : 5
Reputation : 3
Join date : 2010-10-18

Back to top Go down

Re: Hiromi is HERE c(^_~'c)

Post by Ando on Mon Oct 18, 2010 2:22 am

Salut Artiom, bienvenue !!! J'men vais m'coucher Surprised
avatar
Ando
Eden Leader
Eden Leader

Posts : 1528
Reputation : 79
Join date : 2010-10-09
Age : 28
Location : Madagascar

Back to top Go down

Re: Hiromi is HERE c(^_~'c)

Post by Hiromi on Mon Oct 18, 2010 2:35 am

Merci Ando et bonne nuit lol! ne rêve pas trop de moi Laughing

Hiromi

Posts : 5
Reputation : 3
Join date : 2010-10-18

Back to top Go down

Re: Hiromi is HERE c(^_~'c)

Post by Pinkhere on Mon Oct 18, 2010 10:50 am

salut :3
avatar
Pinkhere
Soldier
Soldier

Posts : 79
Reputation : 3
Join date : 2010-10-10

Back to top Go down

Re: Hiromi is HERE c(^_~'c)

Post by Ward on Mon Oct 18, 2010 12:43 pm

DUTCH OR ENGLISH PLEASE
avatar
Ward
Genius
Genius

Posts : 1646
Reputation : 78
Join date : 2010-10-09
Age : 25
Location : Who cares?

Back to top Go down

Re: Hiromi is HERE c(^_~'c)

Post by Ward on Mon Oct 18, 2010 12:45 pm

Dont forget ign whysonooob
avatar
Ward
Genius
Genius

Posts : 1646
Reputation : 78
Join date : 2010-10-09
Age : 25
Location : Who cares?

Back to top Go down

Re: Hiromi is HERE c(^_~'c)

Post by Ando on Mon Oct 18, 2010 3:13 pm

Oh yea rofl, whysonoob!!
avatar
Ando
Eden Leader
Eden Leader

Posts : 1528
Reputation : 79
Join date : 2010-10-09
Age : 28
Location : Madagascar

Back to top Go down

Re: Hiromi is HERE c(^_~'c)

Post by Ward on Mon Oct 18, 2010 4:23 pm

Ando wrote:Oh yea rofl, whysonoob!!

It had more o's!
avatar
Ward
Genius
Genius

Posts : 1646
Reputation : 78
Join date : 2010-10-09
Age : 25
Location : Who cares?

Back to top Go down

Re: Hiromi is HERE c(^_~'c)

Post by KuroBlack on Mon Oct 18, 2010 7:01 pm

Lmao. Yow.
And, welcome to the forums.
avatar
KuroBlack
Food Thief
Food Thief

Posts : 218
Reputation : 26
Join date : 2010-10-10

Back to top Go down

Re: Hiromi is HERE c(^_~'c)

Post by Roben on Fri Oct 22, 2010 5:04 am

Zomg I see NOOB!
avatar
Roben
Slave

Posts : 793
Reputation : 31
Join date : 2010-10-11
Age : 25
Location : The Netherlands

Back to top Go down

Re: Hiromi is HERE c(^_~'c)

Post by John on Sat Oct 23, 2010 10:29 pm

Hey wassgud!

John
Soldier
Soldier

Posts : 156
Reputation : 6
Join date : 2010-10-23

Back to top Go down

Re: Hiromi is HERE c(^_~'c)

Post by Tsuyoshii on Sun Oct 24, 2010 1:55 pm

NICE BEER!!
avatar
Tsuyoshii
Caporal
Caporal

Posts : 618
Reputation : 20
Join date : 2010-10-22
Age : 24
Location : Helmond / Netherlands

Back to top Go down

Re: Hiromi is HERE c(^_~'c)

Post by Shaun on Thu Nov 04, 2010 12:50 am

ah hoe, your only 2 week younger than me o.o

Shaun

Posts : 31
Reputation : 0
Join date : 2010-10-18

Back to top Go down

Re: Hiromi is HERE c(^_~'c)

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum